Chloë

Nieuw

€ 650.000,-
874x bekeken

Algemene gegevens

Folionummer
3202
Europanummer
06003843
Type
Beunschip
Afmetingen
80,00 m x 9,10 m
Diepgang
3,60 m
Tonnenmaat
1.645 t
Tonnenmaat op 2.20
698 t
Tonnenmaat op 2.50
898 t
Bouwjaar
1974
Bouwwerf
Gebr. Schlomer Oldersum Duitsland
Certificaat van Onderzoek
ILT(SI) Geldig t/m4 maart 2024
Aanvullend certificaat
Communautair
Kruiplijnhoogte zonder ballast
5,35 m
Kruiplijnhoogte met ballast
4,50 m
Gelast / geklonken
Gelast
Leverancierscondities
n.o.t.k.
Toelichting
Breed inzetbaar beunschip. Geschikt voor open water. Ideaal geschikt voor ombouw kraanschip




Download brochure

Machinekamer

Hoofdmotor

Merk en type
Cummins KTA 38 M
Vermogen
1.100 pk
Bouwjaar
2004
Draaiuren totaal
45200
Draaiuren na revisie
4200
Jaar revisie
2019
Koppeling
Twin Disc MG 5301, 2003


Schroefgrootte
155 cm
Gasolietank achter
26.000 liter
Watertank achter
15.000 liter
Toelichting
2019:
Cummins heeft een uitgebreide koprevisie gehad en nieuwe as keerkoppeling
Nieuw Accu’s gehele schip
380V Dekwas pomp VS geplaatst
220V Dekwas pompje achterschip geplaatst


Voormachinekamer

Boegschroef

Motor
Daf 1160
Type
Ballegooy stuurrooster
Schroefgrootte
90cm
Vermogen
300pk
Draaiuren
300 uur na revisie

Gasolietank voor
1.800 liter

Generatoren

Generator

Type
John Deere
Vermogen
65 kVA
Bouwjaar
2007
Draaiuren
6900

Generator 2

Type
Yanmar
Vermogen
35 kVA
Bouwjaar
2014
Draaiuren
16000

Generator 3

Type
Deutz
Vermogen
25
Toelichting
Deutz generator dient gereviseerd te worden.

Middenschip

Aantal ruimen
1

Ruim

Afmetingen
36,14 x 6,95 x 4,52 m
Dikte vloer
12 mm
Buikdenning/ruimvloer
Staal 52

Totale ruiminhoud
1.139 m3
Dennenboomhoogte
86 cm
Toelichting
2020:
Nieuwe beunvloer 12mm Staal 52 incl drainage pijpen (4x) en roosters.

Beuninhoud is 1139m3 totaal; 949m3 tot onderzijde bovenste overstortkleppen en 753m3 tot onderzijde onderste overstortkleppen. (volgens beunbrief)

Stuurhut

Type stuurhut
Stuurhut is van aluminium, staat op een hefkolom. kijkhoogte 8 m.
Nautische uitrusting
Radarinstallatie, GPS, AIS, Camera's, Marifoons, Piloot, Navigatie software, Roerstand- en bochtaanwijzer, Dieptemeter, Scherm motorgegevens, Nautisch compleet

Overige

Stuurwerk
Hydraulisch Becker met 2 hydraulische cilinders op de helmstok van het balansroer. Hydrauliekpomp op de PTO van de keerkoppeling / 380V hydrauliekpomp / 24V noodhydrauliekpomp.
Pompen
Werkluchtinstallatie: 1-traps luchtcompressor aangedreven door een 380 V elektromotor. Dekwaspomp: 2” Showfou centrifugaalpomp, aangedreven door een 380 V elektro­ motor. Drainagepomp1 (a.s.): 4” Zwets centrifugaalpomp (2011), aangedreven door een 380 V elektromotor. Drainagepomp 2 (a.s.): 4” centrifugaalpomp aangedreven door een 380 V elektromotor. Drainagepomp 3 (v.s.): 4” Demi centrifugaalpomp (2015), aangedreven door een 380 V elektromotor.
Ankerlieren
Voorschip: McGregor dubbelschijfs oliebadlier met 2 verhaalkoppen, aange­dreven door een hydrauliekmotor en voorzien van ankerkettingen, diam. 28 mm en 2 D’Hone ankers. Achterschip: McGregor enkelschijfs oliebadlier met 1 verhaalkop, aangedreven door een hydrauliekmotor en voorzien van een ankerketting, diam. 24 mm en een D’Hone anker.
Autokraan

Lengte: 9 m
Bouwjaar: 1999
Max. gewicht: 1.600 kg
Toelichting
2021: Nieuwe ballast pomp vs 180 m3/u
Swets ballast/dekwas pomp achterschip (nog niet aangesloten)

2020:
Autokraan voorschip geplaatst, dient als mast.
Gegevens autokraan voorschip: 2000 kg hijsvermogen; lengte 15 meter.

Woning

Aantal slaapkamers
4
Omschrijving woning
Ruime woning, zgn. "campagneroef" 13 mtr. lang met rondom patrijspoorten. Kamer met open keuken en 4 slaapkamers en badkamer met douche en wastafel.
Voorwoning
In de achterwoning is nog een tweede doucheruimte met wc. Met gebruikmaking van 1 van de 4 slaapkamers is er een separate woonruimte voor het personeel mogelijk.
Airco
In gehele achterwoning
Toelichting
De airco koelt in de zomer en verwarmd de woning in de winter.

GTS aanvaard geen enkele aansprakelijkheid voor enige onjuistheid van verstrekte informatie.