Hoofdmotor is in 2022 gereviseerd.
Bijzondere motorreparaties: in 2018 werd een nieuwe hoofdmotor geplaatst, fabricaat Volvo Penta, type D16MH, vermogen 551 kW/750 pk bij 1.900 omw./min.
De kosten voor de her-motorisering in 2018 en het hierbij verkrijgen van de Green Award / Silver Label hebben circa € 150.000,00 exclusief btw bedragen.
Bijzonderheden elektra: in 2018 werd een nieuwe (CCR2) generatorset geplaatst, vermogen 22 kVA.
De kosten voor de nieuwe generatorset, inclusief inbouw, hebben circa € 12.000,00 exclusief btw bedragen.
Bijzonderheden schroef, schroefas en roer: in 2018 werd de schroefas voorzien van een De Waal afdichting (vetretour).
Bijzonderheden algemeen : in 2018 werd het vaartuig voor zien van een Green Award keurmerk op het gebied van veiligheid en milieu.
Het vaartuig werd hierbij gewaardeerd met een ‘Silver Award’.
Leverancierscondities
n.o.t.k.
Toelichting
Duwbijlage voor de zone 2, 3 en 4 som D bedraagt 5033 m³.
De vermelde diepgang en verplaatsing zijn bij ledig. (niet max. verplaatsing)
een stalen stuurhut welke rondom is voorzien van enkele beglazing gevat in rubber profielen. Aan de voorzijde is het midden raam uitgevoerd in dubbelglas gevat in aluminium profiel. De stuurhut is geplaatst op een hydraulisch bedienbare hefkolom met een hefhoogte van circa 3-3,5 meter.
Maximale kijkhoogte ca. 9 meter
- Alphatron JRC Colour River Radar, JMA 609
Overige
Stuurwerk
Een elektrisch/hydraulische stuurinstallatie met een hydraulisch pomp op de hoofdmotor en een 24 Volts noodpomp. Eén dubbelplaats balansroer.
Pompen
- een 2 ½” centrifugaal dekwas/lenspomp; - een 1 ½” centrifugaal dekwas/lenspomp.
Ankerlieren
Een draadlier op het achterschip.
Toelichting
2 handbediende koppellieren op het voordek, 2 elektrisch bedienbare koppellieren op het achterschip.
3 duwopstanden.
Woning
Aantal slaapkamers
2
Omschrijving woning
Een vast opgestelde stalen opbouw met een toegang aan de stuurboord zijde. De woning is ingedeeld met een woonkamer met open keuken (keukenblok). Aan de voorzijde is een vooronder bereikbaar welke is ingericht met 2 slaapgelegenheden met ieder een 1 ½ persoons-bed (‘twijfelaar’).
Voorwoning
Het achteronder op het achterschip is in gebruik als bergruimte / werkplaats.
GTS aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele onjuistheden in de verstrekte informatie.
Vandaag is het zondag
Zondag is de dag waarop we vrij zijn. Deze dag geeft ons rust en ruimte om God te danken voor Zijn liefde voor ons (Johannes 3:16).
Morgen hopen wij als GTS team weer voor u klaar te staan. Goede zondag verder!