Tanker Type N-open
Kruiplijnhoogte met ballast onbekend. Het schip heeft twee ballasttanks achterin met totaal 45m3 inhoud, maar deze werden niet gebruikt.
Op het voorschip is er een ballasttank met een inhoud van ca. 23m3.
De boegschroefmotor is in 2015 volledig gereviseerd.
De hydraulische pomp op de boegschroef geeft de druk op de hydraulische laad/losmotor op het middenschip.
Generatoren
Generator
Type
JCB NAG 444 met Stamford
Vermogen
50 kVA
Bouwjaar
2018
Draaiuren
8510 (09-2021)
Generator 2
Type
Valmet 309D met Stamford
Vermogen
25,5 kVA
Bouwjaar
1989
Middenschip
Aantal ruimen
8
Wanden
Dubbelwandig
Totale ruiminhoud
868 m3
Toelichting
8 tanks van ca. 117m3 stuk, afmetingen ca. 12,50 x 2,63 x 3,70 m (lxbxh)
Alle tanks zijn voorzien van een radar-niveaumeting.
Tanker is voorzien van verwarmingsspiralen met thermische olie en eigen heat installatie (voormachinekamer)
Camera's:
1x dome met pan/tilt
2x dome vast
2x camera's vast
Overige
Stuurwerk
Hydraulisch Van der Velden, 2 cillinders, 1989
Pompen
Laad/lospomp: Hydraulisch aangedreven Storkpomp door de boegschroefmotor. / 2x Algemene dienstpomp 30m3/uur
Ankerlieren
VS: Rek & Horsman ankerlier met 2 kettingen. AS: Rek & Horsman ankerlier met enkele kettingschalm.
Woning
Aantal slaapkamers
3
Omschrijving woning
Hal met toegang tot trap naar stuurhut, badkamer en woonkamer. Woonkamer met open keuken en toegang tot 3 slaapkamers. Betimmering is voor bedrijfsmatige doeleinden ingericht.
Voorwoning
-
Airco
In de slaapkamers en woonkamer is Airco aanwezig
GTS aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor eventuele onjuistheden in de verstrekte informatie.
Vandaag is het zondag
Zondag is de dag waarop we vrij zijn. Deze dag geeft ons rust en ruimte om God te danken voor Zijn liefde voor ons (Johannes 3:16).
Morgen hopen wij als GTS team weer voor u klaar te staan. Goede zondag verder!